zondag 18 juli 2010

O.P.I. - What's with the Cattitude?

Eindelijk heb ik deze lak gevonden en gekocht! What's with the Cattitude komt
van de Shrek lijn van O.P.I. en vanaf de eerste keer dat ik de lak zag ben ik er al smoorverliefd op. Wat een onwijs leuke kleur!

In werkelijkheid is het ook echt een hele mooie kleur. Ik heb er ook onwijs veel complimenten over gehad, en vooral veel vragen waar hij te koop was! What's with the Cattitude is, buiten dat het een hele mooie pastel lichtblauwe lak is, ook nog een hele fijne lak, maar daar staat O.P.I. dan ook om bekend. De lakken van O.P.I. dekken heel goed, zijn heel fijn om aan te brengen, drogen snel en blijven ook lang goed zitten! Ik ben echt GEK op O.P.I. en kan niet wachten om nog meer lakken in mijn bezit te krijgen. Inmiddels zijn mijn moeder en stiefmoeder er ook al helemaal gek van en mijn oma draagt ook met veel plezier O.P.I. haha..







O.P.I. is te koop bij Sephora en kost 13,95 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten