zondag 13 juni 2010

Catrice - Just Married

Daar ben ik weer! Afgelopen week is ontzettend druk en chaotisch geweest aangezien
mijn vader en stiefmoeder afgelopen vrijdag zijn getrouwd! En om even in dit thema trouwen te blijven haha laat ik deze week een mooie en leuke budget nagellak van Catrice zien met de titel Just Married.

Catrice vind ik echt een heel leuk merk, voornamelijk omdat de nagellaks onwijs leuke kleuren hebben maar ook omdat de kwaliteit goed is! En de prijs is ook zeker mooi mee genomen. Ik moest er even aan wennen hoe hij lakte de eerste keer dat ik een Catrice nagellak gebruikte, aangezien de nagellak best dik is. Het kwastje lakt overigens goed, is naar mijn mening niet heel erg breed maar gewoon een fijne kwast. De lak blijft echt goed zitten, sowieso als je er een top coat over heen doet blijft hij een paar dagen zitten! Geen week of iets haha, maar bij mij sowieso altijd 2 tot 3 dagen, soms 4.






Let overigens alsjeblieft niet op mijn lelijke handen/nagels, de helft is afgebroken dus het ziet er nu een beetje scheef uit haha.. En de kwaliteit van de foto's is ook niet al te best zag ik, komt omdat ik ze 's avonds heb genomen en de kleur van de lak is heel erg moeilijk vast te leggen op camera!

Hij is namelijk heel erg mooi zachtroze, een beetje poederroze maar dan iets feller. Echt een mooie kleur die je naar je werk of naar een bruiloft kan dragen (zoals ik deed haha) zonder dat hij té veel op valt, maar je er wel complimenten over krijgt. Ik ben verkocht! :)

De lak heeft een mooie beetje zilverachtige shimmer er in zitten. Na 2 lagen dekte hij redelijk, op de foto heb ik (dacht ik..) nog een 3e laag aan gebracht zodat hij echt goed dekt!

Catrice nagellak is te koop bij onder andere Kruidvat en Trekpleister en kost 2,50 euro. Mooi budget lakje dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten