zondag 13 juni 2010

Essence - Dress to Party

Zo, na deze blog heb ik de schade van bijna 2 weken niet posten wel even ingehaald toch? In deze blog even aandacht voor weer een leuke budget nagellak, namelijk Dress to Party (nr. 42) van Essence. Deze lak is van de Multi Dimension line, naar verluidt een 3 in 1 Nail Polish met XXXL Shine.

Hij viel me meteen op in het schap omdat het zo'n lekkere mooie en diepe knalkleur is. Ik zocht toevallig naar een nagellak die in dezelfde kleur paars was als 2 shirtjes die ik heb en deze past er echt perfect bij! Hij is, zoals ik al aangaf, voor een mooie zachte budget prijs en de prijs-kwaliteit verhouding is goed! Hij blijft redelijk goed zitten zonder te chippen (dat na 2 dagen ongeveer, misschien 3 als je niet heel veel rare dingen met je handen doen) en hij heeft inderdaad een mooie shine!





Essence nagellak is te koop bij o.a. Kruidvat en kost (uit mijn hoofd) tussen de 2 en 2,50 euro.

1 opmerking: