donderdag 17 juni 2010

Lancaster - Star

Één van mijn mooiste en beste aankopen ooit. Mijn prachtige Lancaster Star. Haha zoals jullie merken ben ik er erg trots op. Heb vorig jaar mijn slag geslagen tijdens de Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf, was toen iets van 3 producten voor 30 euro ofzoiets.. Heb toen deze nagellak, een mooi oogpotlood en een lipgloss van Lancaster gekocht, echt puur genieten bijna :)

Toch heb ik deze lak al een tijdje niet meer op gehad, dus toen ik vanmorgen zat te bedenken welke lak ik nu weer op deed, was mijn keuze eigenlijk snel gemaakt!

Lancaster lak is niet goedkoop maar absoluut zooo waar voor je geld! Hij lakt heel erg goed, is ook na één laag al goed dekkend en hij blijft ook serieus goed zitten. Ik heb er voor de zekerheid een top coat over heen gedaan, om hem toch mooi te sparen maar eigenlijk is het bijna niet eens nodig.. Hij chipt echt niet snel en hij glanst van zichzelf al zo mooi.. Verder is het ook een hele mooie dieprode maar toch wel felle kleur! Beetje tomaatrood maar toch ook weer niet, heel bijzonder iniedengeval!



Het leuke van deze foto vind ik de zon die een soort van weerkaatst op mijn nagels haha.







To be honest moet ik toe geven dat ik niet weet of hij nu nog in de winkel te koop is, en de precieze prijs weet ik ook niet.. (Shame on me). Ik denk dat hij rond de 20euro kost en sowieso te krijgen is bij Ici Paris en de Bijenkorf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten