dinsdag 1 juni 2010

For Audrey - China Glaze

Ik zal meteen even beginnen met één van mijn favoriete lakjes, die pas sinds afgelopen weekend in mijn bezit is; For Audrey van China Glaze! Het is een hele mooie lak, precies dezelfde kleur van Tiffany & Company. De lak is wel vrij dik, maar dekt mooi en droogt snel op! Al heb ik wel 2 lagen moeten gebruiken. Ik heb er (nog) geen topcoat over gedaan, omdat hij van zichzelf al heel erg mooi glanst! Ik heb de lak zaterdag op gedaan en hij zit nog volledig op mijn nagels. Echt een aanrader als je gek bent op bijzondere of lichtblauwe kleuren.







Ik heb For Audrey besteld op de webshop van Konadnail besteld, voor 6,95 euro excl. verzendkosten.

Overigens heb ik op mijn duimnagel iets uitgeprobeert met Konad, daar over een andere keer meer!

Liefs, Margaux.

1 opmerking:

  1. Prachtige kleur. Jammer dat je laatste foto onduidelijk is.

    Gebruik je de macro functie op je camera? Zo niet, probeer dat is!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen