zondag 13 juni 2010

O.P.I. - Jade is the New Black

Soms kom je een lak tegen die je gewoon móét hebben! Zo was dat bij mij Jade is the New Black van O.P.I. Liefde op het eerste gezicht! Eerst was ik bang dat je hem alleen online kon bestellen of bij speciale manicure salons kon krijgen, maar na even te googlen kwam ik er achter dat O.P.I. ook te verkrijgen is bij Sephora! Mijn geluk (jaja) kon niet op, dus 2 dagen later ben ik naar Sephora gegaan en kwam er onwijs blij uit met 2 mooie nieuwe aanwisten; Jade is the New Black en Suzy Says Feng Shui (daar over een andere keer meer!)

JITNB is nog mooier in het echt dan dat ik hem had gezien online. Sowieso is de kwaliteit van O.P.I. gewoon onwijs goed, de laks blijven mooi zitten, chippen niet snel en zijn ook gemakkelijk aan te brengen! En ze hebben ook onwijs leuke kleuren, ik stond echt te watertanden bij het rek dus dit zal zeker niet mijn laatste O.P.I. lak zijn..

Zal even wat foto's laten zien zodat jullie kunnen zien hoe speciaal JITNB is!






Op de 2e foto heb ik even wat geprobeert met Konad haha, het ging nog niet helemaal vlekkeloos maar niet eens zo slecht. Het begint te wennen!

JITNB is echt zoals de naam al aan geeft een Jade groene kleur, hij is heel diep groen terwijl hij toch ook weer onwijs op valt. Hij knalt zegmaar echt van je nagels af. Ik kreeg er veel complimentjes over, zelfs in de sportschool na mijn Pilates les haha.

O.P.I. is onder andere te koop bij Sephora en bij de betere nagel salons, en kost 13,95 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten