donderdag 17 juni 2010

Catrice - Princess for a Day

Alweer zo'n onwijs leuke lak van Catrice en geloof me, er zullen er ongetwijfeld nog veel komen want ik heb bijna alle lakjes van Catrice uit de laatste collectie. Ze zijn zo leuk!

Dit is echt een heerlijke en mooie roze nagellak waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Hij is echt lekker knalroze, heeft een mooie lichte zilveren shimmer en glanst van zichzelf sowieso heel erg mooi. De kleur gaf mij meteen een vrolijk gevoel! Het is wel echt een barbie roze kleur, dus je moet er wel van houden, maar roze lakjes zijn bij mij favoriet haha.

Het heerlijke aan de lakken van Catrice is dat de kwaliteit zo onwijs goed is, en dat tegen die prijs! Ze blijven mooi zitten en zoals ik al eerder aan gaf in een andere blog chippen ze niet of nauwelijks.









Zoals jullie kunnen zien heb ik weer wat uitgeprobeert met Konad.. Ik krijg het steeds meer onder de knie maar nog niet helemaal!

Catrice is te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister voor 2,49 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten