donderdag 17 juni 2010

Rimmel - Sky High

Afgelopen week was ik een paar dagen grieperig dus wat doe je dan? Lekker nagellak uitproberen en Swatchen! Mijn collectie is binnen een paar maanden (sinds half februari) uit gegroeid tot 52 lakjes dus ik heb er veel die ik nog heb heb geprobeert! Er zaten weer hele mooie bij dus die zal ik gaan posten. Beginnend met één van de nieuwste lakken van Rimmel; Sky High.

Dit is zo'n leuke en vrolijke lak! Hij is echt heel erg turqoise blauw, echt een mooie knalkleur. Als je met het flesje in handen staat, straalt de kleur je al tegemoet en op je nagels heeft hij précies die kleur! Soms heb je dat een lak toch nog wat anders is dan dat hij er uit zien, maar niet bij deze Sky High.

Rimmel heeft flink vernieuwd in deze collectie met deze 5 knalkleuren uit de nieuwe collectie die binnen 60 seconden gelakt én droog is. Het borsteltje is echt onwijs fijn, hij is wat breder maar op de één of andere manier ook gladder, hij lakt echt heel makkelijk en fijn. De nagellak is ook zeker goed dekkend! Heb hem vorige week gekocht tijdens een actie bij de Etos dacht ik, waar ze 2 euro goedkoper waren dan normaal.. Tsja als nagellak verslaafde kan je het dan toch echt niet laten liggen haha. Heb meteen ook even Blue my Mind van Rimmel meegenomen, die paarsachtige lak. Is ook onwijs mooi!

Irritant genoeg was het wel heel moeilijk om de kleur vast te leggen op de foto! Hij is in real een stuk knallender en turqoiser dan op de foto, echt een vrolijke mooie zomerkleur. Aanrader!






Op de 1e foto heb ik overigens één van de stickers van de nagelstickers van Essence uitgeprobeert. Had deze gekocht voor de bruiloft vorige week, maar dan met bloemetjes. Erg lief en leuk voor de afwisseling! (Uit mijn hoofd kost 1 vel met iets van 15 stickers 1 of 2 euro bij Kruidvat.)

Ik heb deze lak gekocht voor de (tijdelijke?) prijs van 4,99 euro bij Etos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten